دیدار سرپرست دانشگاه بیرجند با پیشکسوت دانشکده کشاورزی

۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۲:۲۷ کد : ۱۹۶۲۲ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۱۸۷
دکتر احمد لامعی‌گیو؛ سرپرست دانشگاه بیرجند به همراه حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی جعفری؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به منظور تکریم بازنشستگان بعد از ظهر روز سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ با حضور در منزل علیرضا جمالی؛ پیشکسوت دانشکده کشاورزی با ایشان دیدار و گفتگو کرد.
دیدار سرپرست دانشگاه بیرجند با پیشکسوت دانشکده کشاورزی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دیدار دکتر لامعی؛ سرپرست دانشگاه بیرجند با پیشکسوت دانشکده کشاورزی به همراهی حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی جعفری؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و با حضور مهدی امیرآبادیزاده؛ رئیس شورای امیرآباد و حسن امیرآبادیزاده؛ عضو شورای امیرآباد برگزار شد. دکتر لامعی با ابراز خرسندی از این دیدار برای تمامی پیشکسوتان دانشگاه آروزی سلامتی کرد.
علیرضا جمالی؛ پیشکسوت دانشکده کشاورزی به ذکر خاطراتی از سال‌های خدمت در دانشکده کشاورزی، باغ و مزرعه آموزشی دانشگاه پرداخت. وی در بخش دیگری از سخنانش به خدمات خود در باغ  و مزرعه  آموزشی و ارتباط با مردم و ساکنان روستای امیرآباد اشاره کرد.
همچنین مهدی امیرآبادیزاده؛ رئیس شورای امیرآباد نیز با تشکر از حضور دکتر لامعی، خدمات شایان توجه علیرضا جمالی در روستای امیرآباد و دانشکده کشاورزی را برشمرد. در این دیدار هدیه‌ای به رسم یادبود توسط سرپرست دانشگاه بیرجند به علیرضا جمالی اهدا شد.

آخرین ویرایش۱۲ مرداد ۱۴۰۱