مجری و مسـئول راه اندازی نهضت مسئولیت پذیری اجتماعی(نما)دانشگاه بیرجند منصوب شد

۱۸ تیر ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۲ کد : ۲۸۳۰۹ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۶۱۲
براساس ابلاغی از سوی دکتر ابوالفضل اکبرپور، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری، دکتر ملیحه فلکی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی به سمت مجری و مسـئول راه اندازی نهضت مسئولیت پذیری اجتماعی(نما)دانشگاه بیرجند منصوب شد.
مجری و مسـئول راه اندازی نهضت مسئولیت پذیری اجتماعی(نما)دانشگاه بیرجند منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ابلاغ صادره از سوی معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه به مجری و مسـئول راه اندازی نهضت مسئولیت پذیری اجتماعی(نما)دانشگاه بیرجند آمده است؛ به منظور تبیین و ترویـج رسالت مدیریت کلان دانشـگاه و ارائه خدمات اعضای هیأت علمی، یاوران علمی، دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشـگاه به جامعه و آموزش و ترویج فرهنگ مسـئولیت پذیری اجتماعی برای سایر سازمان ها، جامعه محلی و بین المللی و نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایسـتگی های علمی و اجرایی سـرکارعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سـمت آموزشـی و پژوهشی، به عنوان مجری و مسـئول راه اندازی نهضت مسئولیت پذیری اجتماعی(نما)دانشگاه منصوب میشویـد. اطمینان دارم با اتکال با خـداوند سبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشـگاهی، منشاء خـدمات ارزنـده‌ای خواهیـد بود. کامیابی روزافزون سـرکارعالی و اعتلای جایگاه دانشگاه بیرجند را آرزومندم.
دکتر فلکی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی است. ایشان در سال 1390 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته ترویج و آموزش کشاورزی از دانشگاه تهران کسب کرد.

کلید واژه ها: انتصاب فلکی نما

آخرین ویرایش۱۸ تیر ۱۴۰۳