صدور پیام تبریک رئیس دانشگاه بیرجند به وزیر جدید علوم، تحقیقات و فنّاوری

۰۳ شهریور ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۵ کد : ۲۸۶۱۴ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۸۳۰
دکتر احمد لامعی گیو، رئیس دانشگاه بیرجند و نماینده وزارت عتف در استان خراسان جنوبی، به مناسبت موفقیت دکتر حسین سیمایی صراف در اخذ رای اعتماد قوی از مجلس شورای اسلامی، و انتصاب ایشان به سمت وزیر جدید علوم تحقیقات و فناوری پیام تبریکی صادر نمود.
صدور پیام تبریک رئیس دانشگاه بیرجند به وزیر جدید علوم، تحقیقات و فنّاوری

پیام تبریک رئیس دانشگاه به استاد فرزانه جناب آقای دکتر حسین سیمایی صراف؛ وزیر محترم علوم، تحقیقات و فنّاوری

بسمه تعالی

استاد فرزانه جناب آقای دکتر حسین سیمایی صراف 
وزیر محترم علوم، تحقیقات و فنّاوری

سلام علیکم

با کمال مسرّت و خرسندی، انتخاب شایسته حضرت‌عالی را که از چهره‌های فرهیخته و خدوم کشور و نیز از یادگاران دوران دفاع مقدّس و جانبازان سرافراز می‌باشید و سابقه درخشان و افتخارآفرین در عرصه مسئولیت‌های مهمّ کشور داشته‌اید، به‌عنوان سکان‌دار وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند سبحان، سعادت و سربلندی جنابعالی را در راه خدمت به پیشرفت و تعالی نظام آموزش عالی کشور خواهانم.

بدون شک، حضور آن سرور معظّم در قامت عالی‌ترین مسئولیت برای هدایت نظام آموزش عالی گامی بلند و اثر‌بخش در جهت تحقّق برنامه‌های تقدیمی آن جناب به مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

اینجانب و مجموعه دانشگاه بیرجند بر حسب وظیفه دینی و سازمانی، حمایت خود را از برنامه‌های راهبردی و کیفی و مبتنی بر اصل دانایی و پژوهش‌محور و مأموریت‌گرای آن مقام معزّز که منطبق بر منویات مقام عظمای ولایت و برنامه‌های کلان کشور، به‌ویژه برنامه هفتم توسعه با تأکید می‌باشد، اعلام می‌داریم و آرزوی ایرانی سربلند و شکوفا برای همه ایرانیان به‌ویژه در «دولت وفاق ملّی» داریم.

توفیق و سعادت آن مقام گرانمایه را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

با احترام
احمدلامعی گیو
رئیس دانشگاه معین استان و نماینده وزارت عتف در استان خراسان جنوبی

۳۱ مردادماه ۱۴۰۳

کلید واژه ها: دکتر سیمایی صراف پیام تبریک دکتر احمد لامعی گیو وزیر جدید علوم تحقیقات و فناوری دولت وفاق ملی مجلس شورای اسلامی وزارت علوم

آخرین ویرایش۰۵ شهریور ۱۴۰۳