آغاز آزمون عملی رشته علوم ورزشی در دانشگاه بیرجند

۰۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۲ کد : ۲۸۶۵۶ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۴۷۷
پنجین دوره آزمون عملی رشته علوم ورزشی همزمان با سراسر کشور امروز پنجشنبه ۸ شهریور۱۴۰۳ در دانشگاه بیرجند آغاز شد. این آزمون جهت پذیرش داوطلبان در رشته علوم ورزشی، در روز پنجشنبه ویژه داوطلبان آقا و در روز جمعه با حضور داوطلبان خانم در سالن فجر برگزار می‌شود.
آغاز آزمون عملی رشته علوم ورزشی در دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، آزمون عملی رشته علوم ورزشی همزمان با سراسر کشور از صبح امروز پنجشنبه 8 شهریور 1403 با رقابت داوطلبان پسر در دانشگاه بیرجند آغاز شد.
دکتر سعید ایل بیگی، نماینده تام الاختیار آزمون عملی رشته علوم ورزشی سال 1403، صبح امروز پنجشنبه 8 شهریور 1403 در مصاحبه با خبرنگاران گفت: این آزمون به مدت دو روز متوالی 8  و 9  شهریور ماه جاری در 27  مرکز کشور برگزار می‌شود. وی افزود: آزمون عملی رشته علوم ورزشی در استان خراسان جنوبی در سالن فجر دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود که روز پنجشنبه 8 شهریور برای داوطلبان آقا و روز جمعه 9 شهریور ماه 1403 ویژه داوطلبان خانم برگزار خواهد شد.
دکتر ایل بیگی ادامه داد: در این آزمون بیش از 380 داوطلب حضور دارند که از این تعداد در آزمون بخش آقایان بیش از 160 داوطلب و در آزمون خانم‌ها 220 داوطلب در آزمون شرکت می‌نمایند.
وی افزود: معاینات پزشکی وتست سلامت و ارزیابی ساختار بدنی، ایستگاه تعادل به منظور بررسی تعادل بدنی و وضعیت بدنی بخش ابتدایی این آزمون است و داوطلبان پس از طی این مراحل در آزمون هفتگانه شامل بارفیکس، فوتبال و بسکتبال، سرعت عمل و دوی 4 در 9 و پرتاپ توپ طبی، دوی 250 متر برای آقایان و 150 متر برای خانمها شرکت خواهند کرد.
وی گفت: پژوهشگاه علوم ورزشی کشور و سازمان سنجش برگزار کنندگان این آزمون هستند.

کلید واژه ها: آزمون آزمون عملی آزمون عملی رشته علوم داوطلبان

آخرین ویرایش۰۸ شهریور ۱۴۰۳