سومین جلسه شورای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی  و محیط زیست

۰۸ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۷:۲۸ کد : ۲۸۰۱۱ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۶۷

سومین جلسه شورای پردیس کشاورزی، منابع طبیعی  و محیط زیست در سال ۱۴۰۳ روز دوشنبه ۷ خرداد ماه ساعت ۱۲ در محل اتاق ریاست با حضور اعضا تشکیل شد. در آغاز دکتر جهانی رئیس پردیس با تشکر از زحمات و خدمات ارزنده دکتر هدایتی زاده و دکتر رمضانی در دوران تصدی سمت مدیریت  گروههای آموزشی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی و علوم و مهندسی آب برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون نمودند؛ و برای دکتر آذرمی آتاجان و دکتر خزیمه نژاد نیز ضمن تبریک، آرزوی موفقیت و سربلندی داشتند. سپس در خصوص مصوبات شوراهای قبلی دانشگاه اطلاع رسانی شد.

موارد و درخواستهای آموزشی، اداری و مالی، پژوهشی و کارآفرینی  نیز در ادامه جلسه توسط مسئولین هر حوزه اطلاع رسانی و مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

شایان ذکر است براساس اعلام معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه، بیست و چهارمین کنفرانس هیدرولیک ایران نیز سال ۱۴۰۴ در دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد و با پیگیری‌های صورت گرفته و انعقاد تفاهم نامه با انجمن هیدرولیک ایران، توافق‌نامه برگزاری بیست و چهارمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران فی‌مابین انجمن هیدرولیک ایران و دانشگاه بیرجند منعقد شده است و این همایش با همکاری گروه عمران و گروه مهندسی آب دانشگاه بیرجند و انجمن هیدرولیک ایران برگزار خواهد شد.

آخرین ویرایش۰۹ خرداد ۱۴۰۳